Do otworzenia katalogu konieczny jest odtwarzacz plikow PDF
np. FoxIt Reader
Odstąpienie od umowy:
W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu towaru "niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy" na własny koszt , zgodnie z art. 34 Ustawy o prawach konsumenta.
Klauzula Informacyjna
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku (dalej: RODO) dbając o bezpieczeństwo przetwarzania Państwa danych osobowych, pragniemy Państwa poinformować o kilku, niezmiernie istotnych kwestiach. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami, a w przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji
1. Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest
Tomasz Tomalak, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FHU Tomaszek Tomasz Tomalak z
siedzibą w Częstochowie , przy ul. Dmowskiego 1, 42-200 Częstochowa wpisanym do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej , NIP : 949 008 15 93
2. Kontakt w sprawie Ochrony Danych Osobowych
1. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniem danych należy się kontaktować poprzez:
- adres e-mail rodo@tomaszek.pl
- kontakt telefoniczny+ 34 372 11 77
- pisemnie na adres naszej siedziby ul. Dmowskiego 1, 42-200 Częstochowa
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązywania lub zachowania relacji biznesowych
pomiędzy Państwem ,a naszą firmą , przeprowadzania analiz handlowych, wymiany informacji o trendach
rynkowych, dochodzenia ewentualnych roszczeń, a także realizowania wiążących Państwa z firmą umów i
porozumień.
W związku z tym, informujemy, iż będziemy przetwarzać następujące Państwa dane identyfikacyjne, dane
adresowe oraz dane kontaktowe.
4. Cel i podstawy przetwarzania danych osobowych
Jako Administrator będziemy przetwarzać Państwa dane :
- w celu zawarcia współpracy na podstawie zainteresowania naszą ofertą
- w celu realizacji umowy współpracy, przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu
- w celu wykonania ciążących na nas obowiązkach prawnych:
- wystawiania i przechowywania faktur VAT oraz dokumentów księgowych przez czas określony przepisami ustawy prawo o rachunkowości
- udzielenie odpowiedzi na reklamację, przyjmowania sugestii - obsługi zapytań ofertowych dotyczących naszego asortymentu
- w celach archiwalnych ( dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów
- w celach ewentualnego ustalenia , dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu
- w celach analitycznych, lepszego doboru produktów , usług do potrzeb naszych Klientów , ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi
- w celu oferowania Państwu bezpośrednio ( marketing bezpośredni) produktów i usług naszej firmy , w tym dobierania ich pod kątem Państwa potrzeby
- w przypadku realizacji wiążący Państwa z naszą firmą umów i porozumień , dane będą przetwarzane w celu realizacji ich postanowień
5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane również w następujący sposób
Jako podmiot gospodarczy, prowadzący działalność handlowo – usługową dbamy o poufność Państwa
danych. Z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniej organizacji naszego przedsiębiorstwa– np. w
zakresie infrastruktury informatycznej czy bieżących spraw dotyczących naszej działalności jako
przedsiębiorca – Państwa dane osobowe mogą być przekazywane,
tj. ujawnione lub udostępniane - następującym kategoriom odbiorców:
a. naszym pracownikom, współpracownikom oraz kontrahentom, którzy współpracują z nami przy wspólnych realizacji celów wskazanych w punkcie 4;
b. dostawcom usług zaopatrującym firmę w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne umożliwiające świadczenie usług przez firmę oraz zarządzaniem naszą firmą (w szczególności mowa o dostawcach usług teleinformatycznych, firmach kurierskich i pocztowych)
c. dostawcom usług prawnych i doradczych, w tym wspierających firmę w dochodzeniu ewentualnych roszczeń (np. kancelarie prawne i firmy windykacyjne);
- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest w tym przypadku art. 6 ust.1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Administratora;
Pragniemy poinformować, iż podmioty, które na zlecenie FHU Tomaszek Tomasz Tomalak dokonują przetwarzania danych osobowych działają na mocy i w oparciu umowy powierzenia (zgodnie z art. 28 RODO), bądź też w oparciu o złożone oświadczenia o zachowaniu poufności.
Administrator Danych Osobowych informuje, iż nie przetwarza Państwa danych osobowych w oparciu o zautomatyzowany sposób podejmowania decyzji, w tym nie dokonuje ich profilowania.
6. Posiadane przez nas Państwa dane osobowe
otrzymaliśmy od Państwa w celu nawiązania lub w trakcie współpracy, ze stron internetowych oraz
dostępnych komercyjnych baz danych na rynku.
7. Prawo do sprzeciwu
1. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach , chyba że będziemy w stanie wskazać , że w stosunku do Państwa danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy które są nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub Państwa dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia , dochodzenia lub obrony roszczeń.
2. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa
danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego . Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa
– zaprzestaniemy przetwarzania Państwa dane w tym celu.
8. Czas przetwarzane Państwa danych osobowych
Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wymienianych w pkt 4
celów:
a) w zakresie realizacji postanowień zawartych w umowie lub porozumieniu – przechowujemy Państwa dane osobowe przez czas obowiązywania umowy, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia od dnia zakończenia obowiązywania umowy lub porozumienia,
b) w celu dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy lub w związku z przysługującymi nam prawami, nie dłużej jednak niż 5 lat od upływu okresu przedawnienia roszczeń,
c) w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych, nie dłużej jednak niż przez okres 10 lat,
d) w celach statystycznych i archiwizacyjnych, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia
e) w celach innych niż wyżej wymienione, prawnie uzasadnionych, związanych z działalnością gospodarczą prowadzoną przez firmę, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia
Po upływie ww. okresów Państwa dane zostaną usunięte lub poddane anonimizacji.
9.Prawo osób których dane dotyczą
W związku z przetwarzaniem przez FHU Tomaszek Tomasz Tomalak Państwa danych osobowych –
mają
Państwo prawo:
- dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania,
- żądania usunięcia danych osobowych,
- żądania ograniczenia ich przetwarzania,
- żądania ich przenoszenia, a także
- do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych i
- do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, w przypadku uznania, że dane są przetwarzane z naruszeniem unijnych i polskich przepisów dotyczących ochrony danych osobowych
10. Korespondencja , dokumenty handlowe.
Państwa dokumentacja handlowa przekazywana będzie zarówno w formie listownej jaki i za
pośrednictwem poczty e-mail na wskazany lub udostępniony przez Państwa adres. Jeżeli nie
wyrażają Państwo zgody na przekazywanie korespondencji zawierającej „dane wrażliwe” w
dowolnym momencie mogą Państwo cofnąć zgodę przesyłając stosowną informację na adres
e-mail: zgoda@tomaszek.pl
Ponadto cofnięcie zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych przez naszą fimrę może nastąpić w dowolnym momencie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zgoda@tomaszek.pl.
Z poważaniem
Tomasz Tomalak